vrijdag 4 oktober 2019

Onverwachte vondst

Bij het opruimen van de schuifkast in het clubhuis kwamen we deze week een doos tegen met cd's die op de een of andere manier in ons clubhuis zijn terechtgekomen. Omdat ik toch wel wat nieuwsgierig was wat er op stond, heb ik er een aantal mee naar huis genomen om te luisteren. Daar heb ik geen spijt van, want behalve allerlei volkszangers zaten er ook shantykoren tussen (o.a. de Kurrukku Zakku) en allerlei Rotterdamse artiesten met liedjes over onze eigen stad. Maar het mooiste en het leukst vond ik een DVD van de openingstocht naar de Dordtse Biesbosch die we in 2008 georganiseerd hebben. Daar had ik zelf geen verslag meer van, maar Huub en Ciska Gorissen hadden er een mooi videoverslag van gemaakt. Ik denk dat jullie dat ook wel willen terugzien, dus klik maar op de Waterman.




Bedankt Huub en Ciska voor dit stukje geschiedenis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten