dinsdag 8 juli 2014

Een weekend Leiden met drie boten

Hieronder een bericht van Carla Klein, die zich ook begint te ontpoppen als een vaste verslaggever van deze weblog. Fijn dat er nu wat meer leden de smaak te pakken beginnen te krijgen, dan krijgen we wat meer verschillende stukjes op de blog.

Zoals jullie wellicht aan het merken zijn komen er steeds meer leden op de haven met jonge kinderen.
Het doet me dan ook denken aan de periode die ik zelf als kind doorbracht op de boot. Ik kijk er dan ook met veel plezier op terug.
Ook onze kinderen doen weer nieuwe ervaringen op. zo beleven ze allerlei avonturen zoals leren roeien en varen met een volgbootje of ontdekkingen doen in de stad en kleine straatjes en steegjes verkennen. En voor je het weet sta je ineens heeel spannend bij een klein kerkhofje. Dit is een greep uit de ervaringen die onze kinderen hebben opgedaan tijdens het pinksterweekend.
We zijn toen  met de boten Bolide, Rojo en Syanna  een weekendje naar Leiden gaan varen.
Het leek me daarom leuk om de belevenissen van onze kinderen op beeld te zetten. De foto's spreken voor zich en sindsdien hoor ik thuis alleen maar ..

“We hebben zo een zin met de boot op vakantie te gaan !!! “
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten