zondag 18 april 2021

Wat een mooie dag!

 


Het is maar raar weer de laatste tijd: een paar weken geleden stond ik in m'n T-shirt het laatste schilderwerk aan de opbouw af te maken, een paar dagen later kregen we dagen met sneeuw, regen, hagel en zonneschijn in één dag en daarna bleef het veel te koud voor de tijd van het jaar. Maar dit weekend leek het er op dat alles toch nog gaat goed komen en verleidde het zonnetje me om weer eens een rondje door onze haven te maken. Dan zie je dat er nog heel hard gewerkt wordt aan een aantal boten en ook valt op dat er een aantal nieuwe boten in de haven zijn bij gekomen, de haven ligt weer vol! Op mijn rondje ook al kennis gemaakt met een aantal eigenaars van de nieuwe boten, die ik ook op deze plaats nog eens hartelijk welkom wil heten in onze vereniging. Zelfs nog even staan kletsen met een nieuwe schipper en zijn vrouw, van wie de boot pas halverwege mei in onze haven arriveert. Hij wilde zijn vrouw even laten zien waar hun sloep komt te liggen. Allemaal tekenen dat het vaarseizoen binnenkort gaat beginnen. Voor sommigen was het trouwens al lang
de Proost in de Biesbosch

begonnen, die zijn al weekends (of zelfs al een week!) weg geweest. Binnenkort gaan Rita en ik er met de Walkabout ook maar eens vandoor!
Klik voor de rest van de foto's maar op de Namasté hieronder. Mocht dat op je mobieltje niet lukken, kijk dan op https://youtu.be/QiQjaY9daIY








 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten