dinsdag 10 juni 2014

Pinksterweekend 2014 is BBQ weekend....


Petra Klein heeft haar roeping gemist: ze was ook een goede verslaggeefster geweest, zoals in het volgende stuk te lezen is. Ze maakte ook de foto's. Petra, ............ bedankt!
 
Pinksterweekend 2014 staat genoteerd als een zeer warm weekend!
Dat was ook te merken op de haven.
Er waren vele leden en donateurs aanwezig en daardoor was het gezellig druk.
Wij besloten zaterdagochtend onverwachts om samen met mijn ouders die avond te gaan barbecueën.
Dat idee hadden meerdere leden bleek die avond....
John v/d Arend kwam gezellig bij ons mee barbecueën.....en een stukje terug zaten Carla, Karol, Joop, Jan & Ans ook gezellig met elkaar aan een stukje vlees.
Martin, Diana, Jan & Mar waren al klaar toen ik een foto kwam maken, maar zij hadden ook gezellig aan de barbecue gezeten met elkaar!

Ook willen Mark en ik even via deze weg het bestuur een compliment geven!
In de meivakantie merkten wij dat de douche niet naar behoren werkte, hij wisselde van koud naar warm!
We mailden naar Aad en vrijwel direct kreeg ik een mail terug dat er zo snel mogelijk naar gekeken zou worden.
Ze hebben niet alleen gekeken, maar het ook gelijk gerepareerd.
Wij vinden dat dit ook benoemd mag worden, we mogen blij zijn met een bestuur dat zo van aanpakken weet!
En natuurlijk dat er altijd wel leden of donateurs zijn die graag meedenken en meehelpen.
Een vereniging om trots op te wezen!!!!

Groetjes Petra Klein
 





En ik nou?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten