woensdag 9 november 2022

Winterhellingen


In het afgelopen weekend zijn de boten bij WSV Overschie weer de wal op gegaan. Deze keer waren het er niet zo veel, een stuk of 20. Doordat er de laatste tijd nogal wat nieuwe boten en nieuwe schippers bij gekomen zijn, was het voor de terreincommissaris best wel een klusje om een goede verdeling te maken zodat de nieuwe mensen gekoppeld werden aan iemand die al ervaring had met zijn taak, zodat die de nieuwe schipper kon inwerken. Dat was aardig gelukt, want we schoten lekker op. Zó lekker, dat we nog even overwogen hebben om te proberen of we alle boten al op de zaterdag op de wal konden krijgen. Maar aan het eind van de middag bleek het beter om de laatste vier boten 
toch maar te bewaren voor de volgende dag, ook al was het weerbericht voor zondag niet bepaald gunstig.

Toen ik 's avonds de foto's en filmpjes die ik in de loop van de dag gemaakt had, van m'n telefoon op de laptop gezet had, heb ik kennelijk iets stoms gedaan, want ineens was alles weg. En op mijn telefoon stonden ze ook niet meer. Die waren dus foetsie! Gelukkig had ik gezien dat John ook met zijn camera in de weer was geweest, dus zijn er toch nog beelden van de zaterdag. Ook van de zondagswerkzaamheden heeft John nog aardig wat beelden geleverd.


Zondag nog vier boten dus. Het weer viel gelukkig erg mee, alleen tegen elven ging het licht regenen, maar toen waren we al praktisch klaar. Na afloop nog even mijn eigen boot naar zijn voorlopige plekje gevaren omdat mijn vaste steiger als laatste aan de beurt is voor een totale renovatie. De nieuwe binten liggen al een poosje op de wal te wachten.

Voor alle beelden: dubbelklikken op de heftruck hieronder of op deze link



Geen opmerkingen:

Een reactie posten